Вільчинська І. АКТУАЛЬНІ ФОРМИ МЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-ПОЛІТИЧНОМУ ПРОСТОРІ. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2015. № 2. С. 187-190.
Вільчинська І. АКТУАЛЬНІ ФОРМИ МЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-ПОЛІТИЧНОМУ ПРОСТОРІ. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2015. № 2. С. 187-190.
У статті аналізуються основні актуальні форми медійних продуктів, зокрема в українському інформаційно-політичному аудіовізуальному просторі, які свідчать про формування сучасних тенденцій у політичній сфері нашої країни. Найбільша увага приділяється питанням видовищності, розважальності, театралізації, що знайшло своє відображення в таких медіапродуктах, як інфотейнмент та політейнмент.