Центр досліджень соціальних комунікацій НБУВ
Social Communications Research Center
СІАЗ НЮБ ФПУ

Вільчинська І. АКТУАЛЬНІ ФОРМИ МЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-ПОЛІТИЧНОМУ ПРОСТОРІ. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2015. № 2. С. 187-190.

Вільчинська І. АКТУАЛЬНІ ФОРМИ МЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В УКРАЇНСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-ПОЛІТИЧНОМУ ПРОСТОРІ. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2015. № 2. С. 187-190.

У статті аналізуються основні актуальні форми медійних продуктів, зокрема в українському інформаційно-політичному аудіовізуальному просторі, які свідчать про формування сучасних тенденцій у політичній сфері нашої країни. Найбільша увага приділяється питанням видовищності, розважальності, театралізації, що знайшло своє відображення в таких медіапродуктах, як інфотейнмент та політейнмент.

 

Про нас
Центр досліджень соціальних комунікацій – інформаційна платформа, що репрезентує
інформаційно-аналітичну та наукову діяльність аналітичних підрозділів
Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського.

 

Контакти
НЮБ тел: +38 (044) 524-17-70,
e-mail: nub.naukovipratci@gmail.com
СІАЗ тел: +38 (044) 524-17-70,
e-mail: siaz2014@ukr.net
ФПУ тел: +38 (044) 525-54-70,
e-mail: fpu@nbuv.gov.ua