Глущук Є. Інститут президентства в соціальних медіа: сучасні системи моніторингу. Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. 2022. Вип. 63. С. 139-148.
У статті проаналізовано репрезентативний потенціал сучасних соціальних медіа в контексті діяльності структур інституту президентства, зокрема, їх роль та ефективність ресурсів у формуванні владних стратегічних комунікацій. Охарактеризовано найбільш результативні методики медіааналізу та системи моніторингу у сфері соціальних медіа, їх функціональні можливості для верифікації та імплементації даних крізь призму публічної політики інституту президентства. На основі аналізу доведено ефективність використання маркетингових досліджень соцмереж у забезпеченні мінливості медіапростору владних структур та підтримці зворотного зв’язку в системі «влада-суспільство».