Чернявська Л. Специфіка бібліотечної роботи у просуванні ідей гендерної рівності під час війни
У статті висвітлено участь бібліотек як центрів освіти й просвіти громадян під час війни. Досліджено особливості діяльності бібліотек як соціальних інститутів з формування та реалізації державної політики з питань забезпечення принципу гендерної рівності в суспільстві. Розглянуто діяльність бібліотек у питанні формування цифрових компетенцій у жінок як бази цифрового включення їх до суспільних процесів.
Підкреслюється важливість навчання жінок принципам інформаційної та медіаграмотності у воєнний час. Аналізується досвід креативної діяльності бібліотечних установ, які, зокрема, у співпраці з органами влади, громадськими й благодійними організаціями, психологічними службами допомагають громадянам, насамперед жінкам, стабілізувати свій психоемоційний стан, подолати нагальні
життєві проблеми.