Штучний інтелект Facebook навчиться розпізнавати вирази облич користувачів

 

Згідно з повідомленням команди з розробки штучного інтелекту Facebook, вони намагаються навчити бота розуміти міміку живих людей на прикладі записів розмов по Skype. Для цього використовуються відеозаписи, на яких чітко видно обличчя співрозмовників, і бот навчиться розпізнавати емоції. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 15 (С. 7).

Чи вдасться українським соцмережам конкурувати з Facebook

Ukrainians, Nimses, а тепер ще Woolik і Psyball. Чи зможуть вони потіснити Facebook і Instagram? Адже після блокування російських «ВКонтакте» і «Однокласники» в Україні з’являються нові соціальні мережі. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 15 (С. 9).

Стартап для боротьби з піратським контентом

Стартап для боротьби з піратським контентом

Компанія Facebook купила стартап Source3, який спеціалізується на розробках у сфері захисту авторських прав, повідомляє видання Recode. Це надасть змогу соцмережі боротися з користувачами, що поширюють відео та інші матеріали без дозволу правовласників. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 14 (С. 21).

Кількість користувачів соціальних мереж сягнула 3 млрд

Кількість користувачів соціальних мереж сягнула 3 млрд

За даними останньго дослідження We Are Social і Hootsuite, кількість користувачів соціальних медіа в світі сягнула нової позначки в 3 млрд користувачів. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 14 (С. 7).

Грошові перекази через Facebook

 

У партнерстві з Mastercard компанія LeoGaming запустили LeoBot – платіжного бота в соціальній мережі Facebook з інтегрованою платформою цифрових гаманців Masterpass. Він дає можливість здійснювати грошові перекази між картковими рахунками українських банків з мобільного пристрою в один клік. Проект реалізований за технічної підтримки TAS Link і платформи UniBot. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 13 (С. 10).