«Екранний час» допоможе побороти залежність від Facebook

«Екранний час» допоможе побороти залежність від Facebook

Розвиток соціальних мереж

Соціальна мережа Facebook додала нову функцію «Екраний час», яку раніше презентував Apple. Вона дає можливість переглядати свою активність у соцмережі. Таким чином компанія хоче зменшити кількість людей, які залежать від Інтернету. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 15 (С. 13).

Фейкові новини витісняють справжні

Фейкові новини витісняють справжніВ Інтернеті масово поширюється дезінформація, а «fakenews» починають витісняти справжні новини. Про це заявив голова комітету Палати громад британського парламенту Даміан Коллінз. За його словами, люди нині вже ледве відрізняють фейкові новини від реальних. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 15 (С. 16).

Понад чверть американців запевняють, що відмовилися від додатку Facebook

Понад чверть американців запевняють, що відмовилися від додатку Facebook

Користувачі Facebook із США стверджують, що вони видалили додаток соцмережі зі своїх телефонів за останній рік. Це відбувається як реакція на проблеми соцмережі щодо забезпечення конфіденційності користувачів. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 16 (С. 6).

Що потрібно знати про нову смертельну гру «Момо» для підлітків

Що потрібно знати про нову смертельну гру «Момо» для підлітків

Інфомраційно-психологічний вплив соцмереж

Нещодавно у мережі з’явилась моторошна розвага «Момо», що провокує самогубство дітей зі слабкою психікою, на кшталт суїцидальної гри «Синій кит». Імовірно, вона вже підбирається до України. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 16 (с. 13-14).

Смартфони Xiaomi і Huawei шпигують за користувачами

Журналісти видання The Wall Street Journal з'ясували, що близько ста моделей смартфонів, які виробляють Xiaomi і Huawei, постачаються з установленим додатком Gmobi. Він призначенеий для стеження за користувачами. Програма потай збирає персональні дані власників, а компанії використовують їх для демонстрації релевантних рекламних банерів. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 14 (С. 23).