Штучний інтелект Facebook навчиться розпізнавати вирази облич користувачів

 

Згідно з повідомленням команди з розробки штучного інтелекту Facebook, вони намагаються навчити бота розуміти міміку живих людей на прикладі записів розмов по Skype. Для цього використовуються відеозаписи, на яких чітко видно обличчя співрозмовників, і бот навчиться розпізнавати емоції. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 15 (С. 7).

Чи вдасться українським соцмережам конкурувати з Facebook

Ukrainians, Nimses, а тепер ще Woolik і Psyball. Чи зможуть вони потіснити Facebook і Instagram? Адже після блокування російських «ВКонтакте» і «Однокласники» в Україні з’являються нові соціальні мережі. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 15 (С. 9).

Сімейні чати в Skype

Представники Skype в офіційному блозі повідомили, що в месенджері з’явилася можливість створювати сімейні чати. Якщо ви станете членом сімейства Майкрософт, члени вашої родини, у яких є обліковий запис Skype, будуть автоматично додані до списку контактів Skype. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 16 (С. 7).

ПАТ «Укрпошта» запустила чат-бот в Telegram

Компанія «Укрпошта» запустила віртуального співрозмовника в месенджері Telegram. За допомогою чат-бота клієнти зможуть шукати та відстежувати поштові відправлення за номером. Бот також шукатиме відділення та його геолокації за індексом і ознайомлюватиме з базовими тарифами компанії. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 16 (с. 12-13).

Найнебезпечніша соціальна мережа для людини

Вчені в Великобританії з’ясували, яка з соціальних мереж завдає найбільшої шкоди людині. Дослідження було проведено в рамках проекту #StatusOfMind. За результатами опитування Instagram назвали таким, що викликає роздратування та депресію, а також стає майданчиком для знущань. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 16 (С. 15).