Facebook запустив дитячий Messenger

Новий самостійний додаток під назвою Messenger Kids представила команда соціальної мережі Facebook. Новий месенджер орієнтований на дитячу аудиторію віком до 13 років. За словами розробників, Messenger Kids дасть можливість дітям безпечно і легко обмінюватися повідомленнями та відео дзвінками з друзями і сім'єю. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 20 (С. 7).

Instagram тестує месенджер Direct

Сервіс Instagram почав тестування окремого месенджера, який буде називатися Direct – точно так само, як і внутрішня функція обміну повідомленнями всередині програми. Direct уже тестують в шести країнах. При появі окремого месенджера, функція обміну повідомленнями всередині програми Instagram зникає. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 20 (С. 8).

У WhatsApp з'явилася нова можливість

Розробники WhatsApp почали інтеграцію месенджера в соціальну мережу Facebook. Тепер користувачі можуть оперативно зв'язуватися з власниками сторінок через WhatsApp. Дана можливість стала частково доступна жителям країн Азії та Африки, а також користувачам з Австралії, Південної та Північної Америки. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 21 (С. 5).

Facebook попередить, якщо хтось опублікував ваше фото без дозволу

Facebook навчився повідомляти користувачів про те, що хтось опублікував фотографію з ними. Завдяки системі розпізнавання осіб для цього не буде потрібно, щоб людину відзначали на знімку. До цього алгоритм тільки пропонував відзначити друзів під час публікації фотографії. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 21 (С. 7).

Штучний інтелект Facebook навчиться розпізнавати вирази облич користувачів

 

Згідно з повідомленням команди з розробки штучного інтелекту Facebook, вони намагаються навчити бота розуміти міміку живих людей на прикладі записів розмов по Skype. Для цього використовуються відеозаписи, на яких чітко видно обличчя співрозмовників, і бот навчиться розпізнавати емоції. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 15 (С. 7).