Соцмережі як головний маркетинговий інструмент

Соцмережі як головний маркетинговий інструмент

 

Одним з найпопулярніших інструментів інтернет-маркетингу в Україні є просування товарів і послуг в соціальних мережах чи SMM (89 %). Про це свідчать дані маркетингової агенції Promodo, за даними якої більшість компаній просувають свої продукти в Facebook (92,6 %) та Instagram (50 %).

Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 10 (С. 12).

В Instagram з’явиться можливість приховувати публікації від оточуючих

В Instagram з’явиться можливість приховувати публікації від оточуючих

Сервіс Instagram почав тестувати нову функцію під назвою «Архів», яка надає можливість приховувати публікації від інших користувачів. При цьому власник аккаунта може й надалі переглядати приховані фотографії та ролики. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 10 (с. 7-8).

Українська соціальна мережа Ukrainians

Українська соціальна мережа Ukrainians

Ідею створення власної соціальної мережі Ukrainians підтримали  українці, зібравши понад 65 тисяч підписників з 50, необхідних для старту її розробки. Команда з 30 програмістів з канадської компанії StartupSoft разом з українкою Олександрою Струмчинською приступили до створення мережі. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 10 (с. 4-5).

Вплив Instagram на психіку молоді

Вплив Instagram на психіку молоді

Instagram визнано найгіршою соціальною платформою для психіки молоді. На верхівці рейтингу як найбільш сприятливий ресурс опинився YouTube. За ним ідуть Twitter і Facebook. Snapchat та Instagram отримали найнижчі бали. Рейтинг уклали фахівці Королівського товариства громадського здоров’я. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 10 (с. 14-15).

Мобільний телефон як засіб стеження

Мобільний телефон як засіб стеження

Вчені поділилися новим методом стеження за власником смартфона за допомогою технології ultrasonic cross-device tracking, яка вбудовується в рекламу. Технологія видає високочастотні звуки, які не чує людське вухо, але сприймає мікрофон пристрою. Як тільки смартфон отримує сигнал, він запускає рекламний ролик, який являє собою програму, що збирає всю інформацію про власника пристрою. Детальніше читайте у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 9 (С. 41-42).