Поліція для народу: аспекти функціонування

Поліція для народу: аспекти функціонування

ПРАВООХОРОННА СИСТЕМА

Найпопулярніша реформа українського уряду поступово набуває свого втілення. 7 листопада 2015 року офіційно вступив в силу закон «Про Національну Поліцію» і про те, як зміниться система функціонування головного правоохоронного органу країни та на які зміни має очікувати українське суспільство (з оновленими правила дорожнього руху) детальніше у коментарі Т. Копитко до Випуску 2(55) огляду ЗМІ «Стратегія – 2020»: практика суспільних перетворень».

Вітчизняна енергетика в контексті національних інтересів

Вітчизняна енергетика в контексті національних інтересів

ЕНЕРГЕТИЧНА ПОЛІТИКА

Україна припинила імпорт електроенергії з Російської Федерації з 11 листопада поточного року. Про це повідомив міністр енергетики та вугільної промисловості Володимир Демчишин. Детальніше, про експертні думки та прогнози фахівців у коментарі С. Горової до Випуску 2(55) огляду ЗМІ «Стратегія – 2020»: практика суспільних перетворень».

Перспективи безвізового режиму

Перспективи безвізового режиму

УКРАЇНА – ЄС

Одним із важливих кроків до виконання плану візової лібералізації Україною стало прийняття «безвізових законів», які оголили ряд важливих питань щодо біометрики, міграції, громадського порядку та безпеки, зовнішніх зносин тощо. Детальніше про ці та інші події у Випуску 2(55) огляду ЗМІ «Стратегія – 2020»: практика суспільних перетворень».

Зміни в правосудді

Зміни в правосудді

СУДОВА СИСТЕМА

Українці не довіряють вітчизняним судам. Понад 80 % населення вважають цю систему нечесною. За даними соціологів, найпоширенішою пропозицією від населення є люстрація суддів. Детальніше про основні напрями політики влади на шляху судової реформиу коментарі Л. Дем’яненко до Випуску 1(54) огляду ЗМІ «Стратегія − 2020»: практика суспільних перетворень».

Податки та співпраця з МВФ

Податки та співпраця з МВФ

ПОДАТКОВА РЕФОРМА

Необхідність у податковій реформи пов’язана із необхідністю детінізації економіки та стимулювання розвитку бізнесу. Ризики реформу у тому, що вона може стати негативним фактором у співпраці з МВФ, якщо буде занадто радикальною, або може не вирішити проблеми оздоровлення економіки, якщо буде недостатньо радикальною. Водночас податкова система потребує існування психології платника податків, якої наразі в Україні немає. Детальніше про альтернативні проекти податкової реформи та їх експертні оцінки у коментарі В. Волковинської до Випуску 1(54) огляду ЗМІ «Стратегія − 2020»: практика суспільних перетворень».