Центр досліджень соціальних комунікацій НБУВ
Social Communications Research Center
СІАЗ НЮБ ФПУ

Польовик С., Макарова О. Світові медіа як інструмент формування іміджу президентів. Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. 2021. Вип.61. С. 140-150.

У статті на прикладі контент-аналізу матеріалів інформаційно-реферативного бюлетеня «Інститут президентства в зарубіжних ЗМІ», який продукує Фонд Президентів України, як структурний підрозділ Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського, визначено тематичні та оціночно-модальні характеристики інституту президентської влади через призму сприйняття зарубіжними інтернет-ЗМІ. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні методів абстрагування й синтезу, а також контент-аналізу текстової інформації та текстових масивів. Розкрито та проаналізовано особливості проблемно-тематичних характеристик іміджу президентів світовими медіа; виявлено оціночні особливості діяльності президентів на внутрішній і зовнішній політичній арені в проєкції на формування їхнього іміджу; охарактеризовано лідерів рейтингових показників щодо згадування міжнародними оглядачами; доповнено наявні теоретичні уявлення про особливості сучасних ЗМІ щодо формування іміджу президентів країн світу.

Про нас
Центр досліджень соціальних комунікацій – інформаційна платформа, що репрезентує
інформаційно-аналітичну та наукову діяльність аналітичних підрозділів
Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського.

 

Контакти
НЮБ тел: +38 (044) 524-17-70,
e-mail: nub.naukovipratci@gmail.com
СІАЗ тел: +38 (044) 524-17-70,
e-mail: siaz2014@ukr.net
ФПУ тел: +38 (044) 525-54-70,
e-mail: fpu@nbuv.gov.ua