• ДО РІЧНИЦІ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
  • Процес входження України і РФ в інформаційне суспільство як джерело міждержавних суперечностей
  • Проблеми підготовки наукових кадрів
  • Результати фундаментальних досліджень

Природний газ

Природний газ

Питання розроблення та освоєння ресурсів природного газу належать до першорядних завдань, які в теперішніх складних для України умовах стоять перед наукою та промисловістю. Результати досліджень фахівців НАН України переконливо говорять про те, що, незважаючи на інтенсивне видобування нафти і газу за радянських часів, надра України мають потужний вуглеводневий, зокрема газовий, потенціал. З огляду на стрімке зростання ролі природного газу як енергоносія у світі, нехтувати цим потенціалом неприпустимо. Докладніше про проблемні аспекти забезпечення України власним природним газом у новому випуску інформаційно-аналітичного бюлетеня «Шляхи розвитку української науки» № 8.

Випуск 10

Випуск 10

У випуску 10 за 5-11 грудня 2014 р. читайте:

Інтереси мешканців усіх населених пунктів, що входитимуть до об’єднаної територіальної громади, будуть захищені, − Сергій Шаршов;

Нова політика держуправління: децентралізація, дерегуляція, дебюрократизація і відповідальність;

Працівники Антикорупційного бюро будуть проходити навчання в Сінгапурі;

Адміністративна реформа

Адміністративна реформа

Відповідно до «Стратегії реформ–2020» Президента України Петра Порошенка однією з ключових серед них є децентралізація влади. Даний курс дозволить територіальним громадам користуватися новими важелями впливу і фінансовими ресурсами також забезпечивши громадян доступом до управління своїми населеними пунктами. Огляд експертних оцінок щодо необхідності таких змін – у коментарі С. Горової.

Реформи

Реформи

Основна мета реформи має полягати в трансформації МВС в наглядовий орган для поліції та інших служб. Чи здатні на це самі правоохоронці та чи готове до цього українське суспільство читайте в матеріалі С. Полтавця, Громадська думка № 23 (81).

Євроінтеграція

Євроінтеграція

1 листопада 2014 р. розпочалося тимчасове застосування Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, яке стало можливим після завершення необхідних внутрішніх процедур, зокрема ратифікації цього документа Верховною Радою України і Європарламентом, а також схвалення відповідного рішення Радою ЄС. Про розвиток співпраці між Україною та ЄС у рамках тимчасового застосування Угоди про асоціацію та його перспективи йдеться у аналітичному матеріалі В. Е. Пальчук у № 93 „Резонансу”.