• ДО РІЧНИЦІ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ
  • Електронні петиції в Україні: досягнення і проблеми дворічного досвіду
  • Ринок електромобілів в Україні: становлення та перспективи
  • ХVII Мiжнародний фiнансовий форум

Бізнес на азарті

Бізнес на азарті

Питання легалізації чи заборони азартних ігор в Україні перебуває в стані пошуку оптимальних законодавчих рішень. Про відмінності підходів  у врегулюванні цих проблем в європейських та пострадянських країнах та особливості унормування сфери азартних ігор в Україні  в матеріалі С. Полтавця «Бізнес на азарті: вигоди та ризики», Громадська думка № 22 (80).

Мови міжнародного спілкування в Україні

Мови міжнародного спілкування в Україні

В Україні є всі підстави говорити про спеціальний статус англійської мови, що потребує законодавчого закріплення. Про ініціативи Президента України щодо впровадження англійської мови як мови міжнародного спілкування в Україні та думки вчених з цього питання читайте у статті О. Бусол «Перспективи законодавчого закріплення англійської мови як мови міжнародного спілкування в Україні», Громадська думка № 22 (80).

«Картка киянина»

«Картка киянина»

Київська влада продовжує масове впровадження муніципальної програми «Картка киянина». Про проблеми та особливості її втілення читайте в матеріалі  Т. Миськевич, Громадська думка № 22 (80).

Революція у соціальних мережах

Революція у соціальних мережах

Дослідницька група на чолі з професором Міського університету Нью-Йорка Л. Мановичем здійснила візуалізований аналіз використання соціальної мережі Instagram під час подій Євромайдану. Науковий проект охопив понад 13 тис. фотографій, що завантажили в центрі Києва впродовж 17–22 лютого 2014 р. понад 6 тис. користувачів Instagram. Детальніше у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 21.

Соцмережі для професіоналів

Соцмережі для професіоналів

Професійні соціальні мережі набувають популярності. Вони об’єднують лікарів, освітян, ІТ-спеціалістів і навіть військовослужбовців. Користувачі мають змогу обмінюватися конфіденційною інформацією, отримувати поради від колег, а також демонструвати свої навички.   Детальніше про соцмережі для професіоналів у випуску «Соціальні мережі як чинник інформаційної безпеки» № 21.